Μαλαισία - Βόρνεο: Μέσα στην ζούγκλα βρήκα την γαλήνη!

2019-07-16

Είδαμε και μερικές silver leaf monkeys και τις πιο ιδιαίτερες red leaf langur, για πρώτη φορά άκουγα τόσο πολλούς ήχους από διαφορετικά είδη πτηνών που πραγματικά ήταν σαν μια συναυλία της φύσης!

Έπειτα από μια ώρα αναζήτησης ήμασταν ευχαριστημένοι καθώς είδαμε πολλά και θα ακολουθούσαν και άλλες δύο βαρκαδες μια το βράδυ στις 21:00 και μια το πρωί στις 07:00.

Όταν γυρίσαμε το προσωπικό ήδη ετοίμαζε το γεύμα μας που μύριζε υπέροχα και εμείς πήγαμε για μπάνιο. Eδώ δοκιμάσαμε κουζίνα αυθεντική της περιοχής και ομολογώ ότι μας άρεσε πολύ περισσότερο !

Εντάξει μιλάμε για ένα μπάνιο όχι όπως όλοι γνωρίζουμε με ένα κουβά και ενα αλλο μικρό δοχείο έριχνες νερό πάνω σου και μια χαρά ήταν. Εκεί βρισκόταν και η τουαλέτα οπότε το βράδυ αν μας έπιανε "κατούρημα" έπρεπε να πάμε μια απόσταση 50 μέτρων από το δωμάτιο με το φακό αλλά εντάξει δεν έχει και άγρια θηρία οπότε μην φοβηθείτε το πολύ να δείτε μία Flat headed cat ή ελληνιστί πλατυκέφαλος αγριόγατος που θα παραμονεύει μήπως βρει κάποιο τρόφιμο ξεχασμένο για να το φάει. Όταν τελειώσαμε το γεύμα μας ο ξεναγός μας μας έδειξε μια που κρυβόταν υπομονετικά!

Να πω ότι θα χρειαστείτε πολύ δυνατό αντικουνουπικό γιατί τόσα κουνούπια δεν εχω ξαναδεί στην ζωή μου!! Βάλαμε ένα ειδικό που το βάζεις μόνο πάνω στα ρούχα και ενα αλλο που μας έδωσαν για το σώμα κανονικά και παρόλο αυτά εμένα προσωπικά με έφαγαν καμία 30άρια!!!

Μια λύση είναι το μακρύ παντελόνι που φόρεσα στην βραδινή βαρκάδα και την πρωινή. Το βράδυ τώρα αναρωτιόμασταν πως θα καταφέρει να εντοπίσει πτηνά ο οδηγός μας αλλά του είχαμε εμπιστοσύνη αφού μας έδειξε το ταλέντο του.

Με δύο δυνατούς φακούς στα χέρια του αναζητούσε με μεγάλη ταχύτητα στα δέντρα και όντως εντοπίσαμε κάποια πτηνά τα οποία κοιμόταν και όσο κοντά και αν πήγαμε δεν κουνούσαν πραγματικά!!!

Πιο εντυπωσιακό ήταν ένα μεγάλο Kingfisher το οποίο όπως μας εξήγησαν αν και έχει ανοιχτά τα μάτια κοιμάται οπότε το βράδυ όπως καταλαβαίνετε είναι η καλύτερη ώρα για παρατήρηση πτηνών.

Κάποια στιγμή μέσα στο νερό με το φακό του οδηγού μας φαίνονται δύο μάτια που επιπλέουν και γυαλίζουν....ένας κροκόδειλος μας έκανε παρέα και έπειτα βυθίστηκε μέσα στο νερό, με τον ξεναγό μας να μας καθησυχάζει αφού με το άκουσμα της βάρκας φοβούνται και φεύγουν.

Αφού τελειώσαμε και την βραδινή μας περιπλάνηση καθίσαμε για λίγο να χαλαρώσουμε όμως τα κουνούπια μας έκαναν επιθέσεις και σπεύσαμε στο δωμάτιο.

Με την βοήθεια γεννήτριας να πω ότι έχετε ρεύμα στο δωμάτιο από τις 17:00 μέχρι της 22:00 αν θυμάμαι καλά και έπειτα φακούς! Ενα μικρό πολύμπριζο τουλάχιστον 3 θέσεων είναι απαραίτητο αν έχετε πολλές συσκευές για φόρτιση (κάμερες, κινητά, power bank) και βέβαια μην ξεχάσω να πω ότι χρειάζεστε μετατροπέα γιατί στην Μαλαισία έχουν άλλη τάση ρεύματος.

Κοιμηθήκαμε σαν πουλάκια υπό τους ήχους των πουλιών στην αρχή, έπειτα πήγαν για ύπνο και αυτά.

Ξυπνήσαμε στις 06:00 το πρωί για να πιούμε το καφέ μας και να πάρουμε το πρωινό μας το οποίο ήταν απλό αλλά το χρειαζόμασταν και φύγαμε για την βαρκάδα μας.

Η θερμοκρασία ήταν καλύτερη με λιγότερη ζέστη και έκανε πιο ευχάριστη την βόλτα μας. Δεν κρύβω ότι ήθελα πολυ να δω τους περίφημους πυγμαίους ελέφαντες αλλά όπως μας είπαν δεν είναι η κατάλληλη εποχή (Ιούλιος) .

Για ακόμη μια φορά εντοπίσαμε τις μαϊμούδες με την προβοσκίδα και τις Silver leaf και είδαμε να πετούν και ενα ζευγάρι Rhino hornbill ,καθώς και το Oriental Darter που είναι εξαιρετικός κυνηγός ψαριών αφού ο μακρύς λαιμός του, του επιτρέπει να πιάνει το θήραμά του με μεγάλη ταχύτητα κατά τη διάρκεια των υποβρύχιων εξορμήσεων του. Το συγκεκριμένο πουλί το χρησιμοποιούν ψαράδες σε πολλές χώρες της Ασίας για να ψαρεύουν.

Τελειώσαμε κράαι την πρωινή βαρκάδα μας με το χρόνο να περνάει γρήγορα και δεν κρύβω πως θα ήθελα να παραμείνουμε περισσότερο άλλα δυστυχώς δεν μπορούσαμε. Οσον αφορά το κόστος τώρα:

Για 3 μέρες/2 νύχτες 450 myr που περιλαμβάνουν:

2]γεύματα 1x βραδινό 1x πρωινό

3]Διαμονή 1 νύχτα

4] 2x βαρκάδες για αναζήτηση ζώων

Έτσι αφού φτιάξαμε τα πράγματα μας πήραμε την βάρκα που θα μας πήγαινε ξανά στο σημείο που θα μας έπαιρνε το mini bus για να μας πάει στην στάση του λεωφορείου για να πάμε προς το Lahad datu.

Εκεί είχαμε αγωνία για το αν περνούσε το λεωφορείο άλλα δεν κράτησε πολύ αφού μόλις ένα τέταρτο μετά ήρθε. Παλιό βέβαια με μόνο ντόπιους επιβάτες που μας κοίταζαν σαν εξωγήινους...και με κόστος παρακαλώ μόλις 15 ringgit σε δύο ώρες θα ήμασταν στο Lahad datu για να ξεκινήσουμε την επόμενη περιπέτεια μας στο Danum Valley.

Να πω ότι αν έχετε σκοπό να κάνετε το ίδιο πρόγραμμα μπορείτε να πείτε στο λεωφορείο να σταματήσει έξω από το αεροδρόμιο και να γλιτώσετε 1,5 χιλιόμετρο περπάτημα ως τα γραφεία του Danum valley field center.

Εμείς περπατήσαμε αφού δεν το σκεφτήκαμε και νομίζαμε ότι ήταν αλλού η στάση και όταν φτάσαμε στο γραφείο δώσαμε τα χαρτιά της κράτησης μας για να μας επιβεβαιώσουν ότι μας περίμεναν και να πληρώσουμε το κόστος για την διαμονή μας ,την μεταφορά μας έως το δάσος, κόστος φωτογραφικής, και ενα φόρο, συνολικά για 4 ημέρες 3 βράδια μόλις 109 ευρώ!!!!

Όσοι θέλετε τώρα να μάθετε τον τρόπο που εντόπισα και τελικά καταφέραμε να τρυπώσουμε στο δάσος με τόσο χαμηλό κόστος πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο όπου εκεί θα τα εξηγώ όλα ώστε να μην κουράσω όσους δεν σκοπεύουν να πάνε. =>=> Danum Valley field center <=<= .

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.